nahled

Zájezd do Francie a Monaka

Bylo 3. 9., první školní den, seděla jsem v lavici a nemohla jsem se dočkat, až konečně vyrazíme do Francie. Cesta byla nekonečná. Když už jsme druhý den dopoledne přejeli hranice Francie, zjevilo se nám Nice. Město, ve kterém byl náš hotel a taky největší město riviéry. Zbytek dne jsme strávili právě zde. Prošli jsme historické centrum, vyšli na kopeček nad Nice, okoupali jsme se v moři a měli rozchod.

Druhý den ráno jsme nasedli do autobusu a vydali se do malé vesničky Saint-Paul de Vance, která byla opravdu kouzelná. Po rozchodu jsme opět nasedli do autobusu a jeli do Antibes. Tady jsme viděli Picassovo muzeum, trh, ruské kolo a krásný přístav. Poté jsme zamířili do Cannes, města proslulého filmovým festivalem. Prošli jsme si město a festivalový palác a po rozchodu jsme se šli koupat do moře. Večer jsme jeli zpět do Nice do hotelu.

Ani jsme se nenadáli a už bylo ráno posledního dne našeho výletu. Po snídani jsme vyrazili do Éze, kde jsme navštívili parfumérii. Pak už naše cesta směřovala do Monaka. Tam jsme viděli krásné oceánografické muzeum, knížecí palác a vydali jsme se objevovat krásy tohoto malého státu. Monte Carlo a kasína byla opravdu jiný svět. Bohužel už se schylovalo k večeru, což znamenalo, že je čas vyjet zpět do Česka.

Výlet jsem si opravdu moc užila a řekla bych, že všichni ostatní taky.

nahled nahled nahled nahled nahled
Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).