nahled

Lyžařský kurz 2A8

Na tuto akci jsme se moc těšili, i když jsem na ni jeli poprvé. Připadá mi to jako by to bylo včera...

Pondělí: Všichni postáváme na parkovišti se svými zavazadly a čekáme na další spolužáky, ale hlavně na ten veliký autobus, který nás odveze někam hodně daleko od školy:). Po dlouhém čekání se ze zatáčky vynoří cosi velkého a žlutého. Ano, je to náš autobus! Nakládáme lyže, běžky, boty, tašky a kufry a tradá pryč! Zamáváme rodičům, kteří už mizí v dáli, opřeme se o sedadla a vyrážíme do Velkých Karlovic! Hurá!!!

Jedeme asi dvě hodiny, když nám pan profesor Kuldan oznámí, že jsme v cíli. My se v polospánku rozhlížíme kolem sebe. Spatříme spoustu sjezdovek, vleků, a hlavně malých dětí s instruktory. Po vystoupení z autobusu vyložíme vše ven a autobus odjíždí. My neseme lyže a běžky do lyžárny. Také vidíme chatu, do které pomalu odcházíme se svými taškami a kufry. Až se vybalíme a převlečeme do lyžařského, jdeme na malý vlek, kde se rozdělíme na tři skupiny. V jedničce jsou zkušení lyžaři, ve dvojce pokročilí a ve trojce ti, kteří neumí lyžovat. Poté se vydáme na oběd, který máme ve společenské místnosti, kde budeme trávit čas na snídani, oběd, večeři a také na večerní program. Po dobrém obědě nás čeká zahájení „Zlatého tygra“ (tygr = pád na lyžích nebo běžkách). (Tygry si máme počítat po celou dobu kurzu). A teď chvíle na odpočinek, při kterém se můžeme libovolně navštěvovat.

A opět na vleky! Jednička vyráží na modrou sjezdovku a ostatní na malý vlek. Všichni končíme zhruba ve čtyři hodiny, pak následuje volno a potom máme večeři. Po večeři máme naučnou přednášku nebo video. Takto se to opakuje každý den. Jako večerní program jsme hráli zábavné hry.

Úterý: Dopoledne první a třetí skupina vyráží na výcvik na běžkách. Druhá skupina lyžuje. Odpoledne se to vymění. Dnes si večerní program připravuje skupina jedna, která vymyslí pantomimu a hru „lambádu“. Ještě před večerkou si zazpíváme s kytarou a panem profesorem Kuldanem.

Středa: Tak dnes máme spíše odpočinkový den, protože dopoledne jdeme všichni lyžovat a odpoledne na procházku do zdejšího muzea, kde se dozvídáme nové poznatky o Velkých Karlovicích. Skupina dvě si dneska pro nás připravila na večer běhání po chodbě s hledáním písmenek, ze kterých jsme skládali slova. Druhou hrou byl zvláštní Twister. Zpívání také nechybělo!

Čtvrtek: Nemáme se prý obléci do lyžařského, ale do běžeckého oblečení. Dnes si na nás pan profesor Kuldan, pan profesor Skála a paní profesorka Kroupová vymysleli výlet na běžkách. Tento výlet byl poněkud náročný, ale i tak jsme do zvládli, a mnozí ještě s humorem:)!

Pátek: A už je tady...PÁTEK! Ach jo! Dopoledne se jdeme rozloučit s lyžemi, a to jak jinak než závody. U oběda je vyhlášení „Zlatého tygra“. Zlatou tygřici vyhraje studentka s neuvěřitelnými 108 pády. Ale teď už jenom oběd a balíme. Autobus přijíždí o půl hodiny později a my se smutkem, skleslýma, a hlavně unavenýma očima opouštíme toto krásné, báječné a kouzelné místo, kde jsme se tak nasmáli, sblížili, ale také se něco naučili.

LYŽÁK je opravdu báječný a věřte, že je to jedna z nejlepších třídních akcí. My také tímto děkujeme všem profesorům, kteří se na tomto pěkně propracovaném kurzu podíleli, za to, že nám dopřáli něco tak fantastického!

nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled
Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).