nahled

Klimatický pobyt prim 2014

Týden od 26. do 30. 5. 2014 jsme společně strávili ve starém známém areálu v Budišově nad Budišovkou. I přes nepříliš příznivou předpověď počasí jsme se těšili a byli plní očekávání. My, kantorky ve složení Petra Skupinová, Jana Sládková, Kamila Mecová a Erika Kopečková, jsme odjížděly možná o trochu nervóznější než obvykle, neboť měli poprvé naše řady rozšířit tři animátoři z firmy Outdoor and Colours. Seznámili jsme se už na nádraží, kufry nám naložili na to šup, a dokonce ani žádný cestou neztratili. Jízda vláčkem také proběhla bez komplikací. Měli jsme štěstí na báječnou paní průvodčí, která nám zarezervovala celý vagón v motoráčku. A pak už vše dostalo rychlý spád. Ubytovali jsme se a výborně najedli (velký dík patří místním kuchařkám) a nechali se vtáhnout do aktivit připravených Jitkou, Kubou a Markem, jak se naši animátoři jmenovali. Báječný byl jejich odpolední, stejně jako večerní program a mně osobně se nejvíce líbily originální ranní rozcvičky, které byly velmi vtipné a všechny naše ospalce rázem probraly k životu. Snad i ta povinná výuka se dala vydržet. Vyvrcholením celého pobytu byl čtvrteční večer, kdy si pro nás animátoři připravili překvapení: blok videoklipů, které s dětmi natáčeli, a prezentace společných fotografií. Bylo to milé, zábavné a dojemné, až matky třídní zaslzely!

Byť se společný čas neobešel bez adrenalinových okamžiků, doufám, že se všem primánům líbil jako nám, kantorkám, a že si jej užili bez šrámů na těle či na duši a že všem naopak přibyly pouze hezké vzpomínky! Děkuji všem.

Z pohledu žáků:

Do Budišova jsme přijeli,
poslední květnový týden jsme si užili.
Hry byly zábavné,
Jelikož nám pršelo,
lezení už nevyšlo.
Náhradní program byl hustý,
z výher budeme všichni tlustí!
Naše paní profesorky
jsou největší borky.
S animátory to bylo bezva,
byla velká odezva.
Zálesí nás uvítalo.
Také mile překvapilo.
Naplno jsme si to užili,
přesně po tom jsme toužili!

Klárka Gajdečková a Klárka Nováková, 1A8

„To bude úplně best týden!“ prohlásila jedna primánka v pondělí při odjezdu do školy v přírodě. Toho krásného slunečného dne jsme dojeli do penzionu v Budišově nad Budišovkou. Jako vůbec první ze všech dosavadních primánů jsme měli s sebou tři skvělé lidi – tzv. animátory, kteří nám vymýšleli výborný a někdy taky velmi náročný dopolední a večerní program a také rozcvičky. Hodně běhu, pády do bahna, budování týmu, adrenalin – takové byly dny s našimi animátory. Paní kuchařky nám výborně vařily. A to vše patří k tomu nejlepšímu týdnu. Ta primánka měla pravdu. Bylo to best!

Niké Vopalecká, Eva Švančarová, 1B8

Byli jsme ve škole v přírodě v Budišově nad Budišovkou. Přijeli jsme vlakem a motoráčkem. První den jsme hráli hru „Berlín“. Byla to celkem náročná hra, měli jsme zavázané oči šátkem a navigoval nás náš generál. Další den jsme měli další týmovou hru jménem „Aréna“. Běhali jsme ve dvojicích v kruhu a po této hře byla většina mých spolužáků celá špinavá od bláta, včetně mě. Třetí den jsme byli rozděleni do šesti skupin a vylosovali jsme si písničku, na kterou jsme si měli připravit videoklip. Zazněly písničky Michala Davida, písničky z filmu Ať žijí duchové nebo také Holky z naší školky. Všechny hry nám vymýšleli animátoři z „Outdoor and Colours“, připravovali nám také odpolední a večerní program. Paní kuchařky vařily dobře, ale dávaly velké porce.

Míša Kubečková, Magda Vávrová, 1B8

První den jsme měli sraz na svinovském nádraží. Vyjeli jsme vlakem Českých drah s přestupem na motoráček. Vystoupili jsme a došli na ubytovnu. Seznámili jsme se s animátory, kteří nám připravili výborný a docela dlouhý program. Každé ráno byla rozcvička, na kterou byli pozváni různí „vzácní hosté“. Byli jsme poučeni o práci horské služby a přišel k nám na přednášku jeden jejich člen. Hlavním programem bylo horolezectví. Jednou z her, kterou si pro nás animátoři připravili, byl „výstup na čtrnáct osmitisícovek“. Velice zábavné bylo vymýšlení scének na známé české písně. Měli jsme naplánovaný výlet, ale kvůli počasí se neuskutečnil. Večerní program byl také vždy zajímavý. Večerka byla v 21:30 a jednou v 22:00. Moc se nám tu líbilo a rádi bychom tu jeli i příště!

Viktor Lariš a Jakub Neděla, 1B8

Naše škola v přírodě se konala v Budišově nad Budišovkou. Odjeli jsme 26. 5. a vrátili jsme se 30. 5. 2014. Starali se o nás FUJ (fantastičtí, úžasní a jedineční) animátoři, kteří vymýšleli skvělé hry. Byla tady legrace a výborná atmosféra. Pro nás všechny to byl skvělý zážitek!

Vašek Palička, Tomáš Janáč, 1A8

Od pondělí do pátku jsme byli ve škole v přírodě. Pro pobyt byl vybrán penzion Zálesí, který se nachází v Budišově nad Budišovkou. V pondělí všech 60 žáků prim vyrazilo vlakem na dlouhou, ale zábavnou cestu. Po příjezdu jsme ještě kousek šli do penzionu. Celé pondělí se všichni seznamovali s novým prostředím i pravidly. Další dny nám skvělí animátoři připravili zajímavý odpolední i večerní program. Některé hry byly sice náročnější, avšak vždy nás moc bavily. Tento pobyt jsme si hodně užili, nejen proto, že máme skvělé profesorky a animátory, ale i protože máme báječný kolektiv!

Veronika Persichová, Klára Holková, 1B8

V pondělí 26. května jsme odjeli do školy v přírodě do Zálesí v Budišově nad Budišovkou. Uvítali nás výborným obědem. Po odpoledním klidu jsme hráli zábavné hry a nacvičovali jsme lezení po skalách, na které jsme měli jet ve čtvrtek. Následovalo osobní volno a večeře. Večer nám přednášel člen Horské služby Beskydy, pan Jaroslav Pavlica. Po budíčku jsme měli rozcvičku s animátorkou Jituš, která byla převlečená za Japonku Juko Shu a dělali jsme pozdrav slunci. Po výuce, výborném obědě a odpoledním klidu jsme hráli hru Zachraňte kuře v budově. Sestavovali jsme konstrukce z určených materiálů, abychom zachránili vajíčka, která měla přežít pád z více než třímetrové výšky. Přežila jen dvě kuřátka! Pak následovala hra Aréna. Běhali jsme po dvojicích a museli jsme držet šátek. Tato hra byla velmi namáhavá a všichni jsme byli vyčerpaní. Den jsme zakončili hrou Zvěřinec profesora Péráka. Každý tým měl za úkol vyrobit své vlastní zvíře z přírodnin a vyzkoumat o něm co nejvíce. Další den jsme zdolali všech čtrnáct osmitisícovek. Ve čtvrtek jsme měli jet na skály, ale bylo škaredě.

Adéla Pavlová, 1A8

Když nastalo ráno 26. 5., sešli jsme se plni očekávání na nádraží. Všude bylo rušno. Každý si zřejmě představoval následující týden jinak. Po krátké jízdě motoráčkem a po chvíli chůze jsme se dostali k cíli. Na první pohled se mi rekreační středisko sice moc nelíbilo, ale o vzhled jsem se stejně nezajímala. Šla jsem si pro svůj kufr a po pracné cestě do patra jsem si šla prohlédnout náš pokoj. Sprchu jsme bohužel neměly, ale ani to mi nevzalo dobrou náladu. Na oběd jsme, myslím, měli svíčkovou, která byla výborná, a pak jsme šli ven na odpolední program, kde se nám představili tři animátoři, s těmi jsme pak hráli skvělé hry. Měli s námi každý den senzační rozcvičky, odpolední a večerní program. Jídlo bylo moc dobré, nejvíce mi chutnalo asi rizoto. Ale je teprve čtvrtek, domů pojedeme až zítra. Uteklo to neskutečně rychle. Moc se mi tu líbí a ještě se mi nechce domů. Takže si ještě chci užít dnešní den a odvézt si domů ty nejlepší vzpomínky!

Iva Buchtová, 1B8

nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled nahled
Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).