Lyžařský kurz 2A8, Karlov pod Pradědem

2. 1. jsme se sešli na parkovišti J. Kotase a těšili se na následující týden v Karlově. Dvouhodinová cesta autobusem nám rychle uběhla. Vystoupili jsme před pěkným dřevěným penzionem, uložili si lyže a šli se ubytovat.

Po ubytování jsme se oblékli a šli jsme na svah. Ti, co lyžovat neuměli, se učili nazouvat lyže a zkoušeli jezdit po rovince. Toto rozježdění bylo pro našeho spolužáka osudné, protože spadl a musel jet domů.

Ostatní studenti si třikrát vyšlapali kopec, aby nás paní profesorky mohly zařadit do tří družstev po osmi lidech. První družstvo vedla p.p. Milátová, druhé družstvo p.p. Dymáčková a třetí družstvo p. p. Kroupová.

Večer jsme si pouštěli videa o správném stylu lyžování.

Druhý den kolem oběda přijela další škola. Po obědě jsme šli lyžovat a třetí skupina se vydala na běžky. Tento večer jsme sledovali správný styl běžkování, protože třetí den jsme se chystali na celodenní výlet na běžkách.

Tak se taky stalo a brzy ráno jsme vyjeli autobusem. Na běžkách bylo krásně, hustě sněžilo, ale bylo dost zima, a tak jsme dělali hodně přestávek na pití. Na závěr nás čekal velký sjezd, ale dole jsme zjistili, že jsme špatně. Vydali jsme se po cestě na autobusovou zastávku a svezli se zpátky k penzionu. Večer jsme sledovali další video o hand carvingu.

Další den nás při lyžování paní profesorky natáčely. Po skončení lyžování jsme koukali na záběry z našeho lyžování a z běžek a celkem jsme se u toho nasmáli. Všichni jsme se dobře vyspali na závod, poslední den, poslední lyžování. Závodili jsme podle družstev. Po obědě jsme se konečně dočkali vyhlášení závodů- každý dostal sladkou odměnu a ti, co se umístili, dostali i diplom. Pak už jsme nasedli do autobusu a těšili se domů.

Použijte prosím moderní prohlížeč (např. Google Chrome, Mozilla Firefox nebo Microsoft Edge).